A történet szerint ír vidéken járunk, ahol egy hollywoodi stáb éppen filmet forgat. A két főszereplő: Charlie és barátja, Jake Quinn. Statiszták, akiknek minden vágyuk, hogy híres filmszínészek legyenek. Kellő szorgalommal és alázattal rendelkeznek, a céljukat mégsem tudják elérni. A darab a filmipar visszásságait kritizálja, például azt, hogy a rendezőket a nyereségvágy, a szenzációéhség és a happy endre való törekvés vezérli. A színjáték rámutat a protekció problémájára is. A cím a történet egyik mellékszálára utal. A stáb által forgatott film főszereplője, Sean Harkin úgy végez magával, hogy kövekkel a zsebeiben tóba ugrik.

A kolozsvári előadásban az összes karaktert két színész, Hatházi András és Bíró József játssza. Hatházi András kiemelkedő alakítást nyújtott Caroline Giovanni, a dáma, Curtis, a filmrendező és Charlie, a statiszta szerepében. Hatházi a darab elején – Charlie szerepében – egy hétköznapi férfiként áll ki a színpadra, majd a karaktereket percenként cserélgetve képes kibontakoztatni a drámát. E szerepcsere nemcsak a komikus jelenetekben, hanem a keserédes epizódokban is működik. A darab végén Charlie alakja drámai vereséget szenved a rendezővel szemben. Szívügye volt a Kövekkel a zsebében című forgatókönyv, amellyel ki akart törni az ismeretlenségből. A rendező azonban azt követelte tőle, hogy az öngyilkossággal záródó tragédia végül happy enddel végződjön.

Hatházi színpadi partnere, Bíró József legjobb alakítása szintén a darab utolsó perceiben látható, amikor egyszerre bújik Mickey, a Hallgatag ember című western utolsó élő statisztája és Jake szerepébe. Jake Quinnként Bíró feladata az, hogy egy bizonytalan, egyszerű gondolkodású férfit játsszon el, míg Mickey karaktere modorosabb, ráadásul furcsa akcentussal beszél, szúrós tekintete pedig megtörhetetlen. Vitatkoznak, ráncigálják egymást előre és hátra, azaz Bíró mindezt saját magával teszi. A mozgás közben a hangok végig tökéletesen érthetők, pedig a két szerepet egy ember alakítja – lenyűgözően.

A két színész önzetlenül segíti egymás játékát, miközben könnyedén váltanak karaktert, csupán egy-egy hangsúlyos gesztussal jellemezve az adott szereplőt. Keresztes Attila szórakoztatóan keserédes előadást rendezett.